Współcześnie w gospodarstwach domowych można zaobserwować rosnącą liczbę sprzętu RTV. Chodzi tu głównie o telewizory, ale także sprzęt grający, kina domowe, itp. Poprawa następuje nie tylko w ilości, ale także w jakości tego typu urządzeń. M. in. coraz więcej jest w polskich domach telewizorów płasko-kineskopowych. Skoro tak, rośnie też konkurencja między producentami sprzętu RTV. Starają się one bowiem pozyskiwać maksymalnie dużo klientów i robiąc to, stosują rozmaite metody promocyjne. M. in. szeroko reklamują się w internecie. Wiedzą dobrze, że jest to nowoczesne pole, na którym można się reklamować na bardzo wiele sposobów. Producenci sprzętu RTV należą do tych firm, które potrafią korzystać ze wszystkich możliwości, jakie daje internet w obszarze reklamy.
Przede wszystkim chodzi tu o reklamę na własnej stronie internetowej. Aby była to reklama skuteczna, trzeba dbać o popularność strony oraz o jej wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, co osiąga się m. in. poprzez pozycjonowanie strony. Jeśli dana strona jest pozycjonowana, jest zwykle wysoko w tych wynikach i jest popularna wśród osób zainteresowanych daną branżą – w tym wypadku osób chętnych do zakupienia sprzętu RTV.
Ale reklama w Internecie to także mailing reklamowy. Jest to metoda polegająca na wysyłaniu maili reklamowych do potencjalnych klientów. Co może być treścią takich maili? Przede wszystkim opisy zalet konkretnych modeli telewizorów, wież Hi-fi, kin domowych, itp. Poza tym w takich mailach można zawrzeć opis celów biznesowych danego producenta, a także historię modeli, które wyprodukował.
Wreszcie reklama w Internecie to również bardzo powszechna w dzisiejszych czasach reklama na portalach społecznościowych. Dlaczego jest ona tak powszechna? Ponieważ cechuje się skutecznością. A ta z kolei jest zawdzięczana liczbie użytkowników takich portali – jest ich bardzo dużo i coraz więcej, bowiem portale społecznościowe są coraz atrakcyjniejsze dla osób w różnym wieku i o różnym statusie materialnym.
Jak widać, Reklama w Internecie jest naprawdę bardzo szeroka i obejmuje bardzo wiele metod.