Wiadomo powszechnie, że dzieciaki uwielbiają bajki i postaci z tych bajek. Jest to ważna informacja dla reklamodawców, którzy chcą się promować. Wiedząc o upodobaniach najmłodszych, mogą dobierać swoją reklamę tak, aby występowały w niej elementy bajkowe. Ale nie tylko oni na tym korzystają. Są także firmy i inne podmioty, jak choćby fundacje i organizacje pozarządowe, których głównym celem nie jest marketing sam w sobie, a wyłącznie prowadzenie działalności na rzecz konkretnej sprawy, jak np. pomoc dzieciom. Jeżeli wie się, jak sprawić dzieciom radość, można to robić bez końca.A dzieciom można sprawić radość na wiele sposobów. W nawiązaniu do wspomnianych wyżej bajek i postaci z tych bajek, można np. wyprodukować liczne gadżety, które będą tych bohaterów bajkowych prezentować albo przynajmniej korzyć się z nimi.
Takimi gadżetami mogą być np. balony z helem. Występują one w bardzo wielu kształtach, można się spotkać z balonikami prezentującymi dosłownie wszystko. Dlatego nie dziwi też, że są i takie, które kojarzą się z bohaterami z bajek, a nawet wyglądają tak jak one.
Jakie przykłady można tutaj podać? Może ich być wiele. Balony z helem mogą np. występować w kształcie samochodów z popularnej kreskówki opisującej przygody mówiących aut. Ponadto mogą to być bohaterowie z bajek o księżniczkach i rycerzach, co jest bardzo popularne ponownie, po krótkim okresie spadku mody na takie bajki. Jeszcze inny pomysł to balony z helem noszące postać piratów, a także zwierzątek będących bohaterami kreskówek opowiadających o życiu zwierząt. Mogą to być np. rybki, ewentualnie zwierzęta żyjące w Afryce czy dżunglach innych regionów świata.
Jak widać, pomysłów jest nieskończenie wiele. Tym bardziej, że postaci z bajek mogą się powtarzać, można je robić większe albo mniejsze, można zmieniać ich kolory, mimikę i inne szczegóły. Każda z opcji na pewno spodoba się dzieciakom, a to jest przecież w całym tym przedsięwzięciu najważniejsze. Dobrze więc, że organizacje i fundacje wszelkiego typu się tego podejmują.